Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Imane

19. 1. 2009 15:09
Diky,Aisho

Chtela bych Ti Aisho moc podekovat za uzasny napad vytvorit takovyto blog o ISLAMU, cely jsem ho procetla a moc mi to dalo, myslim si, ze lide dnes nahlizi na islam presne tak, jak ho predkladaji media,coz je patrne skoro ze vsech pripominek a reakci ,ktere tady jsou .Uz jen to, ze ale ztrati  par minut psanim reakci na tve clanky svedci o tom, ze to uvnitr jejich srdicek zanechalo nejakou emoci a kdyby je danna problematika alespon ve skrytu duse nezajimala, tak by se ani neobtezovali jakkoli reagovat. Myslim si, ze ti lide, kteri reaguji vulgarne na tve clanky jsou vetsinou jen zoufali lide, kteri sami zatim hledaji ,proc tu vlastne na tom svete jsou a vlastne svym zpusobem zavidi, ze Ty jsi uz svou cestu nasla a stojis si pevne za ni.Je k zamysleni, ze tu nachazim pouze par pozitivnich reakci od lidi, kteri maji respekt i k lidem jinych vyznani, zbytek reakci je vesmes utocnych nebo prinejmensim ironickych. Ja jen doufam, ze to neni obrazek naseho naroda,z toho by mi bylo smutno.

0 0
možnosti

aisha

19. 1. 2009 15:53
Re: Diky,Aisho

ve většině diskuzích jsou negativní reakce, ty pozitivní si lidé nechávají pro sebe, nebo píšou na mail. A hodně těch rýpalů z diskuze je pak  normální v mailové diskuzi. :-). Takže ten obrázek národa není tak špatný

0 0
možnosti

gagaryn

19. 1. 2009 12:11
***

Místo vepřového dostane voňavé skopové. Maminka to v jídelně zařídila.

0 0
možnosti

anžto

19. 1. 2009 12:08
chjo

vzdělávání máš přímo nařízeno - jako v článku dalších milion věcí -svoboda na nule - mimochodem, vzdělání není jen kniha Koránu - bohužel to ti už tvá omezená maminka nesdělí a bude tě vychovávat v pravidlech která si určila sama. Já ti malý muslime přeju, aby ses nenechal zmanipulovat a nakonec si dělal co chceš - bez ohledu na to, zda své rodiče ještě někdy uvidíš.

0 0
možnosti

gagaryn

19. 1. 2009 12:07
***

učením se myslí naučení se korán nazpaměť. Vše ostatní je zbytečné.

0 0
možnosti

aisha

19. 1. 2009 17:07
Re: ***

to tvrdíte vy. Důkaz by nějaký nebyl? Žena, pokud je to možné, by si měla vybrat k ošetření lékařku. Ta bude umět ASI více než Korán zpaměti, že? Manželka Proroka vedla bitvu také jen se znalostí Koránu, že? Chadídža (první manželka Muhammada) byla úspěšná obchodnice. Korán k tomu neměla,...

Učitelky ve školách učí také jen Korán? Byl jste se podívat někdy ve škole v muslimské zemi? Viděl jste někdy učebnice těch dětí?

0 0
možnosti

T.T.

18. 1. 2009 15:48
Nechci prudit, ale nedá mi to ;-)

http://www.dmko.info/islamgoat.gif

;-D

0 0
možnosti

kion1111

18. 1. 2009 17:45
Re: Nechci prudit, ale nedá mi to ;-)

pravdivé,a kdyby to nebyla realita, bylo by to i k smíchu:-/R^

0 0
možnosti

incomming_message

18. 1. 2009 12:16
Tak budeme o nové "konvertitce" diskutovat tady

V tom příběhu mi chybí jedna zásadní věc. Proč ona dívka prchala z domova? To ostatní je už jenom bullshit.

0 0
možnosti

Martin V

18. 1. 2009 13:25
Re: Tak budeme o nové "konvertitce" diskutovat tady

A taky je zajímavé, proč jí ten hodný a chápavý člověk co se jí ujal, udělal v sedmnácti dítě, místo aby jí donutil chodit do školy. Nedávno se tu psalo, jak je vzdělání pro muslimky důležité, ale plození dětí asi více...

0 0
možnosti

viveka77

18. 1. 2009 10:15
Dnes vyšel nový příběh "konvertitky"

Tentokrát prozíravě bez diskuze :-))

A opět stejný příběh, jak přes kopírák: "Nikdo mě neměl rád, nikdo mi nerozuměl, teď konečně jsem našla lidi co mi rozumí a mají mě rádi."

Na tomhle stojí ta víra? Trochu ubohé, ne?

A taky tohle mě dostalo: "Po nějakém čase mi manžel navrhl, že bych si mohla přečíst něco o islámu, abych se dozvěděla, co pro něj znamená víra". Panebože. Jestli žilu vírou v Boha, tak můj případný partner se dozví co to pro mně znamená jako jednu z prvních věcí, přece!

0 0
možnosti

kion111

18. 1. 2009 11:00
Re: Dnes vyšel nový příběh "konvertitky"

Je to síla:-)R^

0 0
možnosti

wandering star

18. 1. 2009 7:32
Fotoshop je úžasná věc.

Vůbec není znát, že jste z té fotky vymazala pás s výbušninami.

0 0
možnosti

lubanek

18. 1. 2009 7:22
SVATÁ VÁLKA DŽIHÁD.

At' nám autorka vysvětlí co to znamená svatá válka co obsahuje, proti komu to je a jestli to též učí své děti.Kdo četl korán dobře ví co je tam  napsáno ve 123 verších: Bojujte proti nim, až už nebude žádný svod a bude jen Alláhovo náboženství. ( s.II273: s. IV,90: s. IV 96, s.IV,101.s.II,193. Všechno na svatou válku kdo při ní zahyne má zaručený ráj.Rv

0 0
možnosti

aisha

18. 1. 2009 8:15
Re: SVATÁ VÁLKA DŽIHÁD.

správný překlad džihádu není svatá válka. Na článek o džihádu se chystám.

0 0
možnosti

Martin V

17. 1. 2009 23:41
Souložení?

To nemůžete souložit kdy chcete? To si musíte přečíst středověkou příručku???8-o

0 0
možnosti