Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

Frantisek II.

26. 5. 2011 8:44
pozor, pozor ...

Děkuji za tento článek, velmi jsem se při čtení pobavil. :-)

0 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

26. 5. 2011 8:33
Černé oči jděte spát

To není na muslimy, ale na indočechy. A to "musíte ráno vstát", to není nic jiného než jeden z marných pokusů o jejich integraci do společnosti. Prostě rasismus.

"Ta maličká ta je má..." neznamená že je moje, ale že má pěkný prsa.

"Na krku má granáty" - teda myslel jsem, že i k vám muslimům už dorazil vynález různých sumek, popruhů, opasků a taktických vest a tak si nemusíte granáty věšet na krk.

0 0
možnosti
IB

isabell

26. 5. 2011 9:34
Re: Černé oči jděte spát

;-D ;-D to mi nedělejte, až mi slzy vytryskly ;-)

0 0
možnosti

abrakus

26. 5. 2011 8:25
Paní Aisho ...,

... za momentální stav islamofobie v Česku a potažmo i v celé Evropě si mohou muslimové sami. Islám se v Evropě nenarodil a proto tu není doma. Může zde být pouze hostem a jako takový by se měl chovat. Měl by respektovat zdejší tradice. Pokud někdo potřebuje být ortodoxní muslim, ať se odstěhuje do muslumimům Země zaslíbené ... pokud chce žít s námi, tak ať si čte svůj Korán v teple svého domova a na ulici ať se chová jako vážený host. Rád se budu na muslimy usmívat, ale musím mít jistotu, že pod oděvem neskrývají bombu.

Přeji hezký den ...

0 0
možnosti
D

dam1

26. 5. 2011 8:05
?

Clovek se nestaci divit te vasi "logice". Nicmene jste me po ranu docela pobavila, vetsi nesmysl jsem jiz dlouho necetl :-)

0 0
možnosti