Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

837

Jo tohle je poměrně "slušná"

mohamedánka, né jako ta Diartová co se nestydí v zájmu svatého džihádu vystavovat s odhalenými vlasy a to evidentně jen a jen proto aby ty její blafy vypadaly důvěryhodněji. :-)

0/0
11.9.2010 17:13

ksatrija

Svědectví bývalé muslimky - vynesen nad ní rozsudek smrti

http://mediaoislamu.cz/2009/ayaan-hirsi-ali-jeji-rozsudek-smrti-zabodli-nozem-do-hrudniku-theo-van-gogha-glenn-beck-talk-show/ !!

0/0
11.9.2010 17:09

aisha

sk.blog

http://holinova.blog.sme.sk/c/240640/Ako-casopis-Reflex-bojuje-proti-islamu.html

0/0
9.9.2010 9:50

aisha

blog

doporučuji http://manzelka.bloguje.cz/862129-musim-se-rozvest.php

0/0
8.9.2010 16:34

Makka

Re: blog

Skvele ;-D

0/0
9.9.2010 10:10

T.T.

živí tvorové... :-)

Karmička :-)

Jinak se teda Aishi nestačím divit, jaká se z tebe stala děsná liberálka (což je super ;-)). Nejdřív ten nikábek a teď tohle... Ještě před dvěma roky jsi tvrdila, že islám zakazuje písničky a zobrazování živých tvorů, viď? ;-D Salámek, a hezky se připrav na Eid... já už se na konec Ramadánu taky těším, Dubaj volá... ;-)

0/0
8.9.2010 12:35

aisha

Re: živí tvorové... :-)

některá část islámu, že? Knížky pro děti je něco jiného, víš. Kreslířka portrétů ze mě asi nikdy nebude, portréty nám na stěnách doma také nevisí. Ať se ti dobře cestuje...

0/0
8.9.2010 12:43

T.T.

Re: živí tvorové... :-)

No jo, já vím, je to "jen" saláfismus a z něj vycházející proudy a knížky pro děti s ilustracemi kytiček a zvířátek jsou halal, no ;-) Díky, s Ríničkou plánujeme i projížďku na velbloudu, možná z toho bude i fotoblog :-)

0/0
8.9.2010 12:48

SYETEY-KOTZOUR

islám si klade za cíl ovládnout "západní svět"

.....právo "západního světa" se tomu bránit je samozřejmost, o které je zbytečné diskutovat, je-li či není oprávněná.....samozřejmě že je.

Ostatní diskuse jsou jen nesmyslné tanečky okolo.......nevěřící se islámu prostě musí bránit, aby ubránili svou civilizaci, kterou jsme budovali stovky let.Rv

0/0
8.9.2010 11:58

ksatrija

Diskuze s muslimy je pořád stejná..

odvádění pozornosti jinam anebo jen na detail, místo odpovědí protiotázka, zesměšňování.. :-/

0/0
8.9.2010 11:08

IfčaX

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

A nedá to ani moc práce, co?

0/0
8.9.2010 11:15

ksatrija

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

Jistě - předvádět relativistické bláboly, místo diskuze - teda pokud víte vůbec co to je - vám moc práce určitě nedalo

0/0
8.9.2010 11:22

sphagnum

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

S manuálem pečlivě vybraných a vyzkoušených líbivých to zvládne kde jakej blbec;-D

0/0
8.9.2010 12:05

sphagnum

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

argumentů, vypadlo. Holt svoje věty píšu sama a nemám na ně manuál.

0/0
8.9.2010 12:05

ksatrija

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

jsem vás tipoval spíše na chlapa ;-)

0/0
8.9.2010 12:07

sphagnum

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

;-)

0/0
8.9.2010 12:25

ksatrija

Re: Diskuze s muslimy je pořád stejná..

Děvčata mějte se nejlíp - je krásně - jdu nasávat poslední paprsky ro terénu.

Mimochodem, "rašelinná ženo" máte něco společného s mechařinou?

0/0
8.9.2010 12:13

ksatrija

Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Korán je toho důkazem. Islám by měl být, a jednou bude, postaven mimo zákon, podobně jako nacismus.

http://www.poznejkoran.cz/koran/hledej/ na úvod zadejte vyhledat verše "nevěřící" !!

0/0
8.9.2010 10:25

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

To není tak úplně dobrý argument. Pokud půjdeme větu po větě, tak evropským liberálním demokraciím odporuje i bible...

0/0
8.9.2010 10:34

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

To je zásadní argument!! !!

Bigotní křesťané už dostávají na frak v Evropě řadu desetiletí. A navíc, bible je záležitost vnitřní, korán vnější a u toho i zůstane!!

0/0
8.9.2010 10:37

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Což ale nemění nic na tom, že tato vnitřní záležitost v rozporu se zásadami evropské demokracie je... že?

0/0
8.9.2010 10:39

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

starý zákon jistě

0/0
8.9.2010 10:42

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Ale utekla jste od hlavního problému, který tady řešíme - islááám ;-)

0/0
8.9.2010 10:46

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

No právě - a proč jako hlavní problém řešíte islám, když jiná náboženství lecčemus z našich zákonů (a koneckonců i zdravému rozumu) odporují taky?

0/0
8.9.2010 10:48

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Protože se tato diskuze odvíjí nad článkem o islámu. Až se bude jinde řešit Starý Zákon, můžeme si hrát do noty;-)

0/0
8.9.2010 10:50

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Jasně. Pokud by se vedly teologické disputace, naprosto bych do nich nezasahovala. Pokud však vedete diskuzi směrem, že islám je špatný a jen špatný a vyčítáte mu přitom převážně věci, které jsou společné všem náboženstvím, tak se nedivte, že se člověk překvapeně pozastaví.

0/0
8.9.2010 10:53

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Rozmělňujete to - tady v tomto vlákně se vyjádřete k tomu jak korán přikazuje nakládat s nevěřícími. V jiném vlákně se bavte o jiném dílčím tématu. Anebo si založte vlastní vlákno na konkrétní téma a můžeme to vydiskutovat

0/0
8.9.2010 11:00

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Diskutuju ve vlákně s tématem náboženská kniha kontra stát a jeho zákony. Ve vašich vláknech smějí být pouze nadšeně souhlasící příspěvky?

0/0
8.9.2010 11:06

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Vaše první věta OK, druhá zcela mimo mísu..

Diskutujte o koránu a jeho vztahu k nevěřícím a evropským ústavám. Ještě jste se nevyjádřila, resp. ano - že korán neznáte, pak nevím proč v tomto vlákně ale diskutujete.

0/0
8.9.2010 11:11

sphagnum

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Ifčo, mýlíte se a jste nespravedlivá. Nikdo tu netvrdí, že islám je POUZE špatný. Tvrdíme, že islám má špatné jádro. To se nevylučuje s tím, že se na něj nabalila nějaká ta líbivá průpovídka, lidové arabské moudro, něco vykradeného z křesťanství atd. Musí být jasné, že kdyby v islámu kromě toho biče a totálního zotročení, fyzického i mentálního, nebyl nějaký ten cukřík, že by ho neusátl vůbec nikdo. Díky těm pár světlým momentům a  muslimům tvrdícím, že když se to fláká, tak to jde přežít v pohodě, nemůžete ale zapřít vše špatné. To je jako smáznout tvrzením, že nacismus se staral o životní prostředí a stavěl dálnice, smáznout celou druhou světovou a holokaust. Vždyť se přece někteří židé skrývali a přežili to, takže nacismus nebyl jenom špatný. A každá politická strana je prohnilá, takže je nefér démonizovat jenom nacisty a komunisty.

0/0
8.9.2010 11:02

sphagnum

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Tím se dostáváme k druhému vašemu tvrzení, že to špatné v islámu je společné všem náboženstvím. To není pravda, islám je komplexním systémem, ovládá celou společnost i jednotlivce úplně ve všem, od zákonů, mezinárodní politiky po správnou metodu utírání zadku a kýchání. To je s nějakým převážně neškodným "mýt rád bližního svého" naprosto nesrovnatelné. Je tam opravdu spousta momentů společných s tím nejhorším, co dává křesťanství a judaismus, což je jenom logické, když základem Mohamedem stvořeného nábožesntví JE vykrádačka židovství a křesťanství.

0/0
8.9.2010 11:07

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Jak kde. Máte dojem, že třeba v Turecku nějak moc ovládá náboženství celý systém? A že v Polsku ho katolicismus neovládá?

0/0
8.9.2010 11:11

sphagnum

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Turecko bylo na začátku století tvrdě sekularizované Ataturkem. A i když stát šel proti muslimským zásadám, uvědomnělí muslimové stále vědí, jak by to mělo vypadat správně a prosazují to. Křehká turecká skorodemokracie stojí jen na síle armády.

0/0
8.9.2010 11:42

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

V pořádku, víceméně s vámi souhlasím (už méně ovšem s diskutérem, na kterého jsem reagovala). Jen připomínám, že většina výhrad se týká VŠECH náboženství. Což se nehodí do krámu a prý se mu s tím do vlákna nesmí lézt...

0/0
8.9.2010 11:10

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Když už teda tak naléháte - netýká se to všech náboženství! A jenom tak pro zajímavost - nejsem ani křesťan ani Žid a mám řadu výhrad i k ostatním "kultům".

Tak vyjádříte se konečně k vybraným veršům v koránu anebo ne?

0/0
8.9.2010 11:15

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Inu - nejsem muslimka, nemám předepsáno poslouchání mužových příkazů. Takže když dovolíte, budu se vyjadřovat k tomu, co uznám za vhodné.

0/0
8.9.2010 11:17

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Zkuste odpojit centrum fantazijní interpretace psaného textu - jednalo se o výzvu, nikoliv o příkaz.

Ale to už je asi zbytečné, my 2 se už tady moc nepobavíme, byť předpokládám, že bychom se nakonec na většině témat shodli :-)

0/0
8.9.2010 11:37

sphagnum

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

To s těmi všemi náboženstvími není pravda. Řeč je pořád o islámských "problémech" které jinde nejsou nebo jako vedlejší proud, "úlet" a ne jako hlavní proud a vlastní doktrína.

0/0
8.9.2010 11:38

Tuubeen

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Jak kde v Evropě, v Polsku nebo v Irsku určitě ne. O Americe snad raději ani nemluvě, vždyť na Bibli se odvolával i George Bush při svých válečných plánech.

0/0
8.9.2010 10:40

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Ale těší mě že jste potvrdila rozpor koránu s naší Ústavou :-P

0/0
8.9.2010 10:38

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

To jsem nepotvrdila. Na rozdíl od vás o Koránu vůbec nic nevím. O té bibli přece jen jo.

0/0
8.9.2010 10:40

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Pak nechápu proč diskutujete o Islámu, když o něm nic nevíte..

0/0
8.9.2010 10:44

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Protože se ptám, proč něco vyčítáte islámu a ne jiným náboženstvím. Které jsou notabene u nás rozšířenější.

0/0
8.9.2010 10:49

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Až bude článek o bigotních křesťanech, můžeme se tam sejít v diskuzi ;-)

0/0
8.9.2010 10:51

sphagnum

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Protože islám je v tomto mnohem horší a křesťanství nebo cokoliv jiného je dětská hra oproti islámu. Křesťanství je dnes reziduální, islám se šíří velkou rychlostí a netají se plány na ovládnutí celé společnosti. Už jenom proto byste se i vy měla zajímat, co by to v takovém případě znamenalo pro vás jako (předpokládám) ateistku a ženu. Kolik znáte lidí, kterým ničilo život křesťantví? Těch, kterým ho zničil islám jsou jenom v české republice desítky a jenom proto, že zrovna vám vadí zrovna křesťanství byste neměla bránit aby se o jejich problémech mluvilo. Není možné, aby v 21. století, uprostřed Evropy byl někdo držen ve středověké sektě strachem ze zabití v případě jejího opuštění. O tom se MUSÍ mluvit.

0/0
8.9.2010 11:12

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Jen tak mimochodem - křesťané jsou i Jehovisté.

Jak si vysvětlujete, že tak špatné náboženství, které ničí tolik životů, jako Islám se - jak sám píšete - šíří velkou rychlostí?

0/0
8.9.2010 11:15

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Jehovisté nejsou křesťané ;-)

0/0
8.9.2010 11:27

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Na to jste přišel jak??? To víte, že jsou!

0/0
8.9.2010 11:48

ksatrija

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

Nic jiného jsem tak rychle nenašel - modrý obdelník:

http://www.straznavez.cz/PrVybory/jj.htm snad vám to bude stačit

0/0
8.9.2010 11:56

IfčaX

Re: Islám zásadně odporuje evropským liberálním demokraciím

??? K čemu mi to má stačit?

0/0
8.9.2010 12:01



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.