Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

gagaryn

5. 2. 2009 8:37
***

idiotická sekta lemplů a magorů.

0 0
možnosti
MV

Martin V

5. 2. 2009 8:33
ještě intimní dotaz související s pubertou

ještě intimní dotaz související s pubertou - jako vdaná žena a matka dítěte, mi jistě můžete fundovaně odpovědět. Co je podle Vás tak skvělého na defloraci? Je to zážitek, který by jste si chtěla opakovat před každou souloží? Protože bez toho prostě to milování již není ono? A co na to Váš manžel?

0 0
možnosti
A

aisha

5. 2. 2009 11:33
Re: ještě intimní dotaz související s pubertou

Psala jsem někde o defloraci a o touze ji opakovat před každou souloží či o kritice milování bez tohoto zážitku?

0 0
možnosti
JV

klv

4. 2. 2009 23:51
Smutné

velmi smutné, musí to být frustrující

0 0
možnosti
MV

Martin V

5. 2. 2009 8:30
Re: Smutné

Ano, o to v náboženství jdeR^

0 0
možnosti
M

mischplysch

4. 2. 2009 21:47
Maj to těžký

Chudáci puboši,nemůžou skoro nic. Navíc to hrozné dohazování partnerů, není nad to si vybrat sám a pak nadávat jen sám sobě:-)

Já nevím, ale mládí, randění, takové to nezávazné flirtování, to bylo tak pěkné a mám na to hezké vzpomínky, jezdili jsme s partou na vodu, na vandry, na hory, kluci a holky dohromady a žádné nepřístojnosti se tam neděly. Podle muslimů by to asi musel být jeden velký grupáč;-D Jejich život musí být nekonečná nuda buď v babinci, nebo v chlaparku:-)

Ta přísná segregace pohlaví v Islámu mi přijde extrémní, jakoby nemohli jít spolu na kafe aniž by hned nato museli souložit:-) 

0 0
možnosti
MI

Ajetak

5. 2. 2009 16:39
Re: Maj to těžký

vidím to úplně stejně. tak nějak mi ta nařízení islámu přijdou proti lidský přirozenosti. jako by jsme bez nich měli být divoši z rozvrácených rodin v rozvráceném státě. nic takového. naopak muslimské země se potýkají se společenskými problémy obřích rozměrů.

0 0
možnosti
_VS

_Das Verschwundene Sudetenland

4. 2. 2009 19:50
Do kolejí Kajetánky vozí muslimským medikům ty

nejhnusnější cikánky, tož musí bejt divoká puberta.

0 0
možnosti
ACT

a co třeba

4. 2. 2009 18:34
Trvalá puberta-to je islám...?

Asi mi to tak připadá neprávem, ale vše pro to hovoří- nedospělé vytahování se na jiné, nedocenění následků toho, co dělám a víra, že se na to nikdy nepřijde....ono KAŽDÉ  náboženství je duševní úchylka, některá víc a některá méně nebezpečná. Budu rád, když mi úchylku nebude nikdo vnucovat a strkat pod nos s úmyslem "podívej jak je to neškodné a osvobozující nemyslet, jen poslouchat a nechat se vést..."...ne, děkuji, jděte si otravovat osoby rozumu mdlého !!!

0 0
možnosti
TT

T.T.

4. 2. 2009 18:22
Možnosti seznámení

O možnostech seznámení jsi sice psala, ale z toho tvého článku "Aj lav jů, muslima..." nevyplývá, jakou formu seznámení považuje takový ten tvůj "čistý islám" za nejlepší... Teda alespoň já jsem to z toho nevyčetl, no ale možná jsem příliš hloupý a nechápavý...

0 0
možnosti
MV

Martin V

4. 2. 2009 20:10
Re: Možnosti seznámení

Neříkejte, že to nevíte? Tomu se mi ani nechce věřit! Že to na nás jen hrajete?

0 0
možnosti
LM

Aaron71

4. 2. 2009 17:49
Nezávidím Vám

Randění je krásné, líbání je krásné a může to i pokračovat, pokud si lidé rozumí. Je to jako tanec.

A já tančím rád a k lásce k tanci vedu i svou rodinu. Neodpustil bych si zákaz tance.;-)

0 0
možnosti
MV

Martin V

4. 2. 2009 19:58
Re: Nezávidím Vám

R^

Ale duchovní vůdcové vědí, že nejlépe se ovládá stádo oveček přes sex;-)

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

4. 2. 2009 17:27
Je to jinak samozřejmě

Jak jsem to tak viděl v praxi, tak si kluk-muslim může vesele randit s nevěřícími (množné číslo) děvčaty. A vždy má ten geniální argument, že si je nemůže vzít, protože nejsou panny R^ Jo tak to my nemáme...

0 0
možnosti
A

aisha

4. 2. 2009 20:49
Re: Je to jinak samozřejmě

důkaz, že jedná dle islámu by nebyl?

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

4. 2. 2009 17:27
Sqělý.

Takže se konečně možná zbavíme kolegy, protože všichni chlastáme. Že je muslim, je podstatné pro něj, ne pro nás.

0 0
možnosti