Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

blondynka111

1. 9. 2008 13:22
jako obvykle

karma pro oba dva (Aisha & Tomas). ;-D

0 0
možnosti
A

aisha

1. 9. 2008 14:22
Re: jako obvykle

a jako obvykle-díky :-)

měj se krásněV

0 0
možnosti
TV

tomtop

1. 9. 2008 12:32
povzneseni se...

Proc by se Buh mel nebo nemel povznaset ? Kdo z nas zna jeho plany a zamery ? Proc se nam v zemi, kde je krestanstvi tradici, snazite krestanstvi vyvracet ? Nebylo by rozumnejsi ukazovat krasy islamu misto vyvraceni krestanstvi ?

0 0
možnosti
TT

T.T.

1. 9. 2008 12:45
Re: povzneseni se...

Víra není o tradici, víra je o osobním vztahu k Bohu. Model "křesťanská Evropa" versus "islámská Arábie" považuju za překonaný. A myslím, že Aisha se snaží především ukazovat krásu islámu...

0 0
možnosti
AB

pingodik

1. 9. 2008 9:31
Zábradlí

Jsem nevěřící. Nechápu lidi, kteří věří ve "všmouhoucí" sílu, která hýbe vším. Na druhou stranu musím uznat, že každý musí někde čerpat energii, musí cítit podporu někoho/něčeho v době, kdy se cítí sám a kdy má pocit, že ho všichni opustili. Musí si promlouvat s někým, kdo "ukáže cestu".

Každý může věřit čemu chce. Je to o síle osobnosti. Pokud se například budu fixovat na své zábradlí, budu s ním promlouvat, budu se s ním radit, budu se k němu modlit, budu mu přinášet dary, tak skončím na psychiatrii, protože to nějaký soused bonzne doktorům ;-D.

Proto se ptám věřících, jaký je rozdíl mezi modlením k zábradlí a k nějaké vymyšlené bytosti? A nechci slyšet, že mé zábradlí stvořil Bůh.

0 0
možnosti
TT

T.T.

1. 9. 2008 9:57
Re: Zábradlí

A kdo teda to zábradlí stvořil když ne Bůh? ;-)

Nemyslím si, že náboženství je (jenom) "berlička", a nemyslím si, že je to (jenom) o síle osobnosti. Já např. jsem konvertoval v období, kdy jsem byl docela v pohodě, a neřekl bych, že mám zrovna slabou osobnost... :-)

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

1. 9. 2008 8:02
To chce "dietu" z jitrnic, tlačenky..

a vepřového bůčku.;-D

0 0
možnosti
F

flandero

31. 8. 2008 23:21
institucionalizované náboženství

:-©:-©:-©Rv

0 0
možnosti
PB

Perdita

31. 8. 2008 22:21
...

moc hezke.. snazila jsem se take v ramci kulturni zvyklosti zakotvit v cirkvi katolicke, ale moc se mi to nepovedlo.. obdivuju kazdeho, kdo veri tak silne jako Vy v jakoukoli cirkev, bez pochybnosti..

0 0
možnosti
VP

podosoba

31. 8. 2008 12:05
pro Aishu

"Vskutku Mesiáš Ježíš, syn Mariin, je pouze poslem Božím a slovem Jeho, které vložil do Marie, a duchem z Něho vycházejícím."

Toť otázka.. Já Ježíše vnímám jako VTĚLENÍ Boha - tedy Boha, který na sebe přijal lidské tělo, aby nám mohl předat úžasné změny, a ne "jen" jako nějakého posla - tedy smrtelníka osvíceného Bohem.. Ne že bych se o tom chtěla dohadovat - to vskutku nelze - jen jsem chtěla přidat další možný pohled.

Mír :-) V

0 0
možnosti
A

aisha

31. 8. 2008 12:19
Re: pro Aishu

Díky, také se nechci dohadovat:-). Cílem článku nebylo snižovat názor nikoho.

Hezký zbytek víkendu, Bůh s vámi

0 0
možnosti
JN

honzajaka

31. 8. 2008 11:18

se obávám, že taková rétorika k ničemu dobrému nevede, jak musimové tak ti ostatní by měli vzít rozum do hrsti a začít spol jednat o smíru dokud je čas

0 0
možnosti
1

1gomez

31. 8. 2008 11:20
Re: Já

utopie ;-D;-D

0 0
možnosti
RB

qfp

31. 8. 2008 0:39
Já chci vědět,

komu vděčíte za svou existenci-Vašemu A ,nebo spermatu.Děkuji.

0 0
možnosti
A

aisha

31. 8. 2008 8:04
Re: Já chci vědět,

Komu vděčíte za své sperma?;-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

30. 8. 2008 23:43
Pro Boha,Nechte uz Boha na pokoji !

0 0
možnosti