Jsem muslimská fundamentalistická wahabistka...(?)

Na internetu (i zde na blogu) se dá najít spousta zajímavých věcí důležitých pro muslimy. Jak naladit arabskou televizi. Kde nakoupit halal maso. Ale třeba i to, jak se správně zařadit.  

Ještě před několika dny jsem vůbec netušila, co ve mně dřímá. Nevěděla, kdo vlastně jsem, kam se zaškatulkovat.

Ale jo, to, že jsem muslimka, jsem "tušila" už dávno. Přece jen šátek na hlavě nenosím kvůli průvanu a hlavou o zem taky nemlátím ze vzteku na nespravedlivý svět kolem.

Ale internet mi otevřel oči ještě víc. Jsem totiž muslimská fundamentalistická wahabistka sympatizující se Saudskou Arábií, která se dobrovolně (čti povinně) zavřela doma mezi čtyři stěny. No co, nic jiného mi totiž nezbývalo. Buď tohle, nebo čtyři stěny psychiatrické léčebny (tak nějak to v tom článku bylo). Tak to je zase lepší být doma. Z nemocnice bych totiž nemohla živit svého beach boye (čti manžela) a nic bych za něj nevyřídila. Mohla bych jen oprášit štrykování ze základní školy, ale tak bych rodinnou kasu asi neutáhla.

Fundamentalista v islámu je dle chytrých knih ten, který pokládá Korán za slovo Boží, které bylo zjeveno Muhammadovi prostřednictvím anděla Gabriela. A ten, který uznává tradice Proroka. Stejně jako ten, který shledává mravní ideál v počátcích islámu. Takže je to tak, jsem fundamentalistka, protože přesně tohle uznávám. Také by ale v podobné "nesmysly" měl věřit každý muslim.

Wahhabismus je dle stejně chytrých knih reformistické hnutí, které vzniklo ve 40.letech 18.století. Zakladatelem byl Muhammad Ibn Abd al-Wahhab, který vyzýval proti úpadku islámu návratem ke Koránu a tradici. Wahhabija jako základ státní ideologie saúdského režimu platí dodnes.

Otázka je, jak z toho ven? Jak se zbavit oné nevzhledné nálepky. I na tohle internet nabízí rady. Předně;  zahodit šátek, jsem přece (třebaže muslimka) moderní muslimka, která nežije ve středověku. Neměl by to být žádný problém, doma přece šátek nosit vůbec nemusím. Až mě půjde manžel vyvenčit (jestli teda půjde; přece jen čtyři stěny jsou čtyři stěny), tak skáknu do obchodu a koupím lahvinku (aj doutníček by bodnul), písnu něco o těch hloupých husičkách, které ještě neprozřely, tak jako já a budu si užívat těžce vydřené svobody. Už budu "jen" muslimka. Vykašlu se na "svaté texty", případně si je trošku dle potřeby upravím. Že bych neměla? Že je to zakázané? Ale prosím vás. To určitě říkaly ty zlé fundamentalistické wahhabistky, které mi nepřejí mé štěstí.

DĚKUJI INTERNETE,  TY VŽDY DOKÁŽEŠ SPRÁVNĚ PORADIT!!!

Ps: pokud se někdo v tomto článku poznáte, tak vězte, že to není pravda. Čtu denně desítky podobných článků a stejné množství emailů na dané téma.

 

 

Autor: Lenka Najmanová | úterý 26.4.2011 17:16 | karma článku: 12,93 | přečteno: 2641x
  • Další články autora

Lenka Najmanová

Vousáč, který změnil svět

4.5.2011 v 9:01 | Karma: 15,63

Lenka Najmanová

Proboha! Proč zrovna islám???

27.9.2010 v 8:19 | Karma: 15,74

Lenka Najmanová

Nahá kvůli Sarkozymu...(?)

30.8.2010 v 8:06 | Karma: 17,64

Lenka Najmanová

Otroctví a islám

25.10.2009 v 8:00 | Karma: 11,66

Lenka Najmanová

A zase to Alžírsko

26.9.2009 v 10:00 | Karma: 14,87

Lenka Najmanová

smrt dle Koránu

1.8.2009 v 10:00 | Karma: 14,87

Lenka Najmanová

Stárnutí dle Koránu

11.7.2009 v 9:45 | Karma: 17,82
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
úplně obyčejná muslimka