Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FB

paltt

26. 4. 2011 18:38
Odkazy na internetu

Milá muslimko, nějak jste opoměla ironizovat i jiné muslimské odazy na internetu. Třeba nějaké perly o tom, jak muslimové zavraždí bývalého muslima, který se odklonil od Islámu. Zde posílám relevantní odkaz.

.

http://www.wikiislam.net/wiki/Ahmed_Shalakamy_(former_Muslim)

.

Jak je toto možné?! Jednoduše, Vaši bratři ve víře - muslimové konali. A jak Vám již přede mnou radili jiní, pokud Vám to zde nešmakuje - odstěhujte se tam kde Vám to bude jako muslimce více vyhovovat. Ale HLAVNĚ - už nám tu svojí víru a krásný pohled na ní, necpěte. Děkuji.

0 0
možnosti
DVK

Deratizátor vulgo Krysařík

26. 4. 2011 18:33
Hloupé argumenty.

Fundamentalista je nábožensky založený člověk, který se snaží toto své náboženství radikalizovat.  Vaše náboženství neobsahuje i toleranci? Nebo jak se stavíte k lidem, kteří se snaží svoje náboženství (vůbec se nemusí jednat jen o islám) radikálními prostředky vnucovat svému okolí?

(Tohle je otázka pro autorku, prosím okolní rádobyodborníky o milostiví zdržení se jakýchkoliv reakcí.)

0 0
možnosti
A

aisha

27. 4. 2011 6:27
Re: Hloupé argumenty.

máte pocit, že Vám islám vnucuji nebo jsem netolerantní ke všemu neislámskému?

0 0
možnosti
L

lrkfa

26. 4. 2011 18:10
A proč se neodstěhujete do

Saúdské Arábie kam zcela jistě kulturně patříte, neměla byste starosti s masem, šátkem a dokonce s topením. A mohla byste z této země psát jak se tam vede křesťanům a nevěřícím . To by byl váš přínos ke světovému míru!

0 0
možnosti
A

aisha

27. 4. 2011 6:30
Re: A proč se neodstěhujete do

tuším, že jsem nekonvertovala na kulturu. Šátek, maso ani topení mi problém nedělá. Vážně.

0 0
možnosti
D

Dita_1

26. 4. 2011 18:03
Možná by stačilo přestěhovat se do SA

Tam by se do Vás kvůli wahhábismu nikdo nenavážel.

0 0
možnosti
H

habit-.!..

26. 4. 2011 18:00
... je mi jasné, že ten šátek nosíte...

... protože vám sluší... je mi jasné, že bijete hlavou o zem, protože vás to osvobozuje a duchovně povznáší... škoda že byl Mohamed tak dobrý obchodník a usmlouval původně Alláhem požadovaných 50 denních modliteb na pouhou desetinu toho počtu, to byste pro samé povznášení neměla čas ani na to venčení...

0 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

26. 4. 2011 18:04
Re: ... je mi jasné, že ten šátek nosíte...

Bušit hlavou do země 50x za den se neosvědčilo, u příliš nadšených věřících to vedlo k dementia pugilistica.

0 0
možnosti
MP

Martin V2

26. 4. 2011 17:58
Dotaz

A umíte psát i o něčem jiném než o tom, že vyznáváte islám?

0 0
možnosti
D

Dita_1

26. 4. 2011 18:01
Re: Dotaz

Jelikož islám jaksi řídí všechny aspekty života, nelze psát o ničem jiném už z pincipu, řekla bych :-/

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

26. 4. 2011 17:40
Proč nenapíšete rovnou, že nemáte ráda SD?

Mám otázku, četl jsem Korán a Mohamed se mi pěkně zhnusil. Čím to, že Vám ne?

Jak jsem se zatím dozvěděl od našich muslimek, četly korán s výkladem a to je velmi oslovilo. Neudělal jsem chybu, že jsem si udělal vlastní názor?

Mimochodem, tohle je pěkné: Jak děsná jsou prokletí, jimiž stíhá mohamedánství své vyznavače! Kromě fanatického nadšení, které je u člověka stejně nebezpečné, jako je nebezpečná vzteklina u psa, trpí tou strašnou fatalistickou apatií......atakdále ----prý Churchill.

0 0
možnosti
K

Krasavicee

26. 4. 2011 17:40
KOHO TO ZAJÍMÁ?

V České republice máme naštěstí náboženskou svobodu. Zde se kostely nevypalují jako v některých muslimských zemích.

Věřím, že upřímně věříte v islám, ale nevěřím, že ve střední Evropě můžete naplno vychutnat život muslimské ženy.

Například já jsem nadšená a upřímná Eskymačka. Zkuste to!  Nevíte o co přicházíte! I v létě chodím v tuleních kůžích a jím jen vlastnoručně ulovené ryby!  Ne ty mražené ze supermarketu!  To pravá Eskymačka nedělá.  Ačkoliv na mne lidé divně koukají, každý den v tulení kůži sedím u Vltavy či nějakého rybníku a chytám ryby.  Pravda, moc jich nechytím a trpím hlady. Naštěstí mám kamarády v Laponsku a ti mi posílají sušené ryby.  Někteří říkají, že v Grónsku bych nevydržela, že jsem jen taková salónní Eskymačka, ale oni tomu nerozumí!! 

Vy, muslimka v nemuslimské zemi, vy mi věříte, že jsem opravdová Eskymačka, že jo?!

0 0
možnosti
M

Makka

26. 4. 2011 17:40
Assalamu aleykum, ukhti.

No tak sup, sup, strhni satek a jdi si trosku uzit zivota mimo ctyri steny :-D

0 0
možnosti
F

fext

26. 4. 2011 17:37
Jak z toho ven?

Celkem snadno: přestaňte věřit tomu, že sbírka Mohamedových politických deklamací, řešících jeho konkrétní problémy v konkrétním místě a v konkrétní době je sloven Božím, kterým se máte dneska doslovně řídit. Snažil se prostě něco prosadit, a aby ho lidi brali vážně, tvrdil jim, že jeho nařízení mají božskou autoritu. Ale pokud tomu budete věřit dneska - tak je to velký problém, protože to prostě nemůže fungovat. Aby to mohlo fungovat, musela byste se vrátit do arabské pouště v sedmém století.

Islám bohužel nepřináší dnešní době vůbec nic. Nemá žádnou duchovní a nadčasovou podstatu.

0 0
možnosti