Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

GaBriela39

27. 9. 2010 13:35
kráčejte

rychle z téhle země, chudinko ubohá

0 0
možnosti
S

sasinka1

27. 9. 2010 12:50
Jestli

jsem Váš článek pochopila správně. Tak předtím, než jste přestoupila na islám, jste byla neprůbojná, stydlivá, nešťastná a tápající. Ve chvíli, kdy se Vám do ruky dostal návod na život v podobě koránu jste teprve pochopila o čem je život a jak ho máte žít? Nicméně mi z toho stále vychází, že pokud by oním návodem na život byla např. bible tak jste na tom stejně jen byste se nemohla schovávat v šátku a nepřipadala si tak exoticky. Takže základní otázka: Proč? Je stále nezodpovězena. Možná by stačilo navštívit psychologa;-)

0 0
možnosti
HDP

hrom do police

27. 9. 2010 12:58
Re: Jestli

No nevím, jestli psycholog je to pravé řešení, za předpokladu, že dokáže zvládat běžný život ale něco jí prostě chybí. Na zájmu o různá náboženství se také nedá nic vytknout, za předpokladu, že jim člověk nezačne věřit :-).

0 0
možnosti
RB

qfp

27. 9. 2010 12:30
Šťastná opravdu jsem.

...vite kolik to delá +5 cm za rok?

0 0
možnosti
A

Arne21

27. 9. 2010 11:53
Návod na život ?

Už to dole párkrát zaznělo. Hledat někde návod na život je samo o sobě na pováženou, ale budiž. Ale hledat ho ve středověkém barbarském kultu, vytvořeném prokazatelně nemorálním a násilnickým člověkem, hmm no nevím, nevím, zamyslete se nad sebou.

0 0
možnosti
IH

misaviki

27. 9. 2010 11:24
Proč zrovna islám?

V co věříte a s kým žijete je zde v naší demokratické společnosti jen vaše věc (na rozdíl od různých muslimských rájů, kde si prostě náboženství ani manžela nezvolíte). Zde v naší zemi se vám dostane max. nejapných otázek nebo okukování vašeho závoje, možná vás v závoji nevezmou do práce - ale pořád to nemění nic na tom, že jste si mohla zvolit, což muslimky jinde nemohou. Nebo si myslíte, že např. v Íránu může žena přejít na jinou víru a vzít si např. žida? Ale váš článek neodpověděl na otázku, proč zrovna islám. Proč jste se nestala křesťankou? Stačilo by, aby všichni lidé světa dodržovali desatero a nastal by ráj, nemyslíte? Ježíš učil lásce bližnímu, žádný boj ani násilí. Např. židé i muslimové ve svých písmech hříšnici ukamenovali, Ježíš se jí zastal a dal jí šanci k polepšení - to je pro mě osobně krásné.

0 0
možnosti
JT

killy

27. 9. 2010 11:30
Hmmm. Znáte to "o perlách sviním" ?

0 0
možnosti
MN

Kajle78

27. 9. 2010 11:08
Reflex

Zajímalo by mne,co říkáte na hlavní článek v jednom z minulých čísel Reflexu s nápisem "žena je totéž co pes"?

0 0
možnosti
A

aisha

27. 9. 2010 11:19
Re: Reflex

v jednom z předešlých článků jsem reagovala :-)

0 0
možnosti
R

Raqesa

27. 9. 2010 11:07
kdo nechápe

Pokud chcete zcela jasnou odpověď na to, proč si mnozí vybrali islám, asi Vám nezbyde nic jiného, než si přečíst Korán, bez toho to nejde...pak se vraťte a čekáme konstruktivní kritiku, nikoli tyhle výkřiky do prázdna, na kterých se nedá stavět...ten článek nemá přinést fakta, předpokládá se, že průměrně vzdělaný člověk ví, o čem hlavní tři náboženství jednoho Boha jsou...hm, asi ne.

Já osobně mám s hodně českými konvertitkami velký problém a opravdu je nemám ráda, protože jsou to doma sedící fanatičky, co umí jen pomlouvat, ale nejsem blbá, abych to spojovala s ,,pravým islámem". sama třeba hijab nenosím a v létě chodím v tričku, ale věřím...islám je volba, ale víru nesmíme brát zas tak vážně, aby nám byla vězením. A ještě něco- přijmout islám kvůli manželovi je hřích a je to prakticky neplatné, stejně tak přijmout islám pod násilím

0 0
možnosti
JT

killy

27. 9. 2010 11:28
Nebudete mě to věřit, ale....

..snažil jsem se před časem přelousknout alespoň větší kus Koránu.

Kromě jisté podobnosti s verši V.Majakovského, jsem pořád zcela vzdálen od jasné odpovědi....

No něco mě uvízlo: ""Muži jsou nad ženami, Bůh upřednostňuje jednoho před druhými."

nebo: "Když se potkáte s nevěřícími, někam je udeřte..."

A bohužel, vlastně "Alláh odpusť ", už zůstanu takovej, jakej jsem.

0 0
možnosti
C

certik_bertik

27. 9. 2010 10:23
tím

chcete říct že my Češi jsme islamofobové a s islámem je vše v pořádku?

0 0
možnosti
JT

killy

27. 9. 2010 10:44
Já se hlásím mezi xenoislamofoby ...nebo snad..

....islamoxenofoby ? Tak nějak.

A domnívám se, že jsem na relativně správné straně.

0 0
možnosti
JT

killy

27. 9. 2010 10:17
Jj. Pěkný ! A teď prosím....

..zaměňte slova "islám" za "křesťanství", "korán" za "bibli", "Česko" za "Irán", "evropský" za "arabský" .......... a šoupněte to v perštině na nějakej web v Teheránu.

Jistě se jim to bude líbit a budou Vás tam všichni milovat ! :-/

0 0
možnosti

abrakus

27. 9. 2010 10:24
Re: Jj. Pěkný ! A teď prosím....

... hezky řečeno ... R^

0 0
možnosti

abrakus

27. 9. 2010 10:03
Nerozumím ...

Proč?

0 0
možnosti