Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aenigma

dane

premyslim, kolik muslimu resi uprimne obraceni (konverzi). zatim se mi totiz zda, ze - stejne jako katolikum - jde muslimum o pocty. a cim vyssi cislo, tim vetsi uspech!

ale zajimalo by me, jestli jste i v dokladech "Aisha"...

0/0
16.6.2011 9:59

kubelda

rozum versus pohodlné oblbování se

lidi u nás ty náboženství nezajímaj a je to dobře, čím méně reakcí , tím lépe, kdyby jen na to měli  ty dvě muslimky a žili jako všechny ženy u nás , prali se se životem normálně a nastolovali obyč. problémy jako u jiných blogerek, ale oni na to nemaj, jsou podělané ze života , tak jako jeptišky z jiné víry, stejný jako komunismus, fašismus, katolicismus i islamismus , pokud mi jde o život tak nekritizuji , ale v demokracii , nechápu , jedině , že by mafie islámu byla prorostlá do ČR  a pokud nechcete přijít o život musíte psát co píšete

co ví farář o životě a  co je to za blby , kteří si nechaj kázat od člověka , kterej je úplně mimo

ty problémy co nastolujou ty muslimské češky jsou středověk a ten u nás netrvá, jako v islámských zemích

0/0
1.9.2009 19:17

Tuubeen

Re: rozum versus pohodlné oblbování se

Proč si myslíte, že se muslimky se životem neperou? Myslíte, že muslimky neplatí nájem, nechodí do práce, nevychovávají děti, případně nehledají toho pravého? Proč by farář, který žije mezi lidmi, nevěděl nic o životě? A co má farář společného s Aišou? Už vůbec nevím, proč by měly nějaké bloggerky NASTOLOVAT problémy, to ať snad radši nedělají  ;-) . Mimochodem, taky jsem muslimka, a na mém blogu je náboženství v míře ne větší než malé. Platím nájem a vychovávám děti. ;-D

0/0
1.9.2009 20:09

Tuubeen

Blogující muslimky

A, mimochodem, když Lucie Kamešová bloguje o běžném každodenním životě, stejně jí čtenáři islám pořád vnucují, jako by o ničem jiném ani psát nesměla. Rv Podívejte se sám(a): http://kamesova.blog.idnes.cz/c/86260/Mami-houpej-hodne.html#t2

0/0
1.9.2009 20:36

čarovná rybí kostička

Už se nedozvíme........

Autorka se mýlí (anebo lže). Islamizace šířící se z Arábie byla tím největším ideovým masakrem v dějinách lidstva.

0/0
1.9.2009 16:28

blogatorka

Má-li autorka syny, měla by spíš přemýšlet o tom,

jak jim až vyroustou zabrání stát se "svatými bojovníky"

0/0
1.9.2009 13:31

Tuubeen

Podrobnosti?

Aisho, zajímavé téma, čtivě napsaný článek... ale uvítala bych vic podrobností. Třeba, co to cituješ? Kde a kdy to bylo? Jací vládcové navrhovali... atd.

0/0
1.9.2009 10:43

T.T.

Re: Podrobnosti?

Nechci odpovídat za Aishu, ale dobrý mi přijde např. tohle:

http://www.wikiislam.com/wiki/Jizyah

0/0
1.9.2009 10:59

Tuubeen

Re: Podrobnosti?

Děkuji, v článku by to bylo bývalo pohodlnější.

0/0
1.9.2009 14:48

aisha

Re: Podrobnosti?

ta první citace je z roku 642 kdy byla džizja zaváděna pro nemuslimské domácnosti v dnešní gruzínské Tbilisi a správce oblasti prý tento otevřený dopis rozeslal všem obyvatelům. Ta druhá se týká doby kolem roku 636, kdy byzantská armáda kráčela proti muslimům z dnešního Turecka, a bezpečnost nemuslimů se nedala zaručit. Požadavek na vybírání džizjy i od konvertitů bylo zase ze strany egyptského správce, adresován chalfovi - o dataci tady není zmínka.

0/0
1.9.2009 17:15

Tuubeen

Re: Podrobnosti?

díky! V

0/0
1.9.2009 20:10

Dr No

Islám je nejrychleji rostoucím "náboženstvím"

z jednoduchých důvodů, které nemají nic společného s jeho přitažlivostí. Jednak je to absolutní nesnášenlivost, která vylučuje smíšená manželství muslimky a nemuslima, takže dítě, které porodí muslimka se VŽDY stává muslimem (protože o "náboženství" potomků rozhoduje vždy muž) a také praktická nemožnost konvertovat od Islámu k něčemu jinému. Nejvýznamnějším důvodem neustálého růstu počtu muslimů je vysoká porodnost, která rovněž souvisí s pravidly Islámu - muslimská žena je vůči muži v naprosto bezprávném postavení a muslimové jsou Islámem podporováni, aby dokazovali svou "mužnost" (takže antikoncepce je v muslimském světě asi neznámou věcí, nemluvě o interrupcích). V Evropě se k růstu počtu muslimů bude čím dál přidávat i tradiční přeposr@nost části příslušníků naší změkčilé civilizace, kteří budou vzhledem k jasně se rýsující budoucí početní (a tím bohužel nutně i mocenské) dominaci muslimů ve stále větším počtu zjišťovat, že není boha kromě Alláha a že Mohamed byl jeho prorokem ....

0/0
1.9.2009 10:12

Tuubeen

Antikoncepce

To je poměrně rozšířený blud. Islám na rozdíl od katolictví ovšem antikoncepci povoluje, v některých případech i interrupci. http://www.ppzdravi.cz/historie-antikoncepce/historie-antikoncepce.html

Praktická nemožnost konvertovat OD islámu záleží na místě, kde to chcete učinit. V Česku muslima za odpadlictví nikdo neutluče, v subsaharských muslimských zemích jsou "přeběhy" mezi nábožečnstvími nebo paralelní vyznávání

(alespoň prvků) islámu, křesťanství a animismu relativně běžné. V Íránu bych odstoupení od víry asi moc hlasitě nevyjadřovala.

0/0
1.9.2009 10:50

Dr No

Re: Antikoncepce

A vy myslíte, že průměr více než 8 dětí na jednu muslimskou ženu, žijící v současnosti v Evropě (a v islámských zemích to určitě nebude jiné, pokud počet přeživších dětí nezredukuje vyšší úmrtnost kvůli horší zdravotní péči) je radostným a dobrovolným rozhodnutím žen? A "vraždy ze cti" třeba v sousedním Německu neznamenají nic? Pravda, můžete říct, že vzhledem k počtu tam žijících muslimů jich není tak moc, ale jako odstrašující příklad pro stovky a tisíce jiných to bohatě stačí ...

0/0
1.9.2009 11:04

Tuubeen

Re: Antikoncepce

Hlavně můžu říct, že vraždy ze cti nejsou záležitost islámu, ale některých kultur.  Možná že "ze cti" vraždí Turci, Jordánci, Pákistánci - a to jsou muslimové, ale taky "ze cti" vraždí hinduističtí Indové, "ze cti" vraždívali Číňané, vraždám ze cti (vraýda nevěrné manželky zneuctěným manželem) se u nás říkávalo "zločin z vášně" a byly trestány mírněji, v některých  zemích do relativně nedávné doby vůbec (Itálie, Francie, Brazílie...).

Více než osm dětí na jednu ženu, to prosím, berete kde? Z youtube? :-) I v Nigeru, nejplodnější zemi světa, je počet dětí na jednu ženu 7.1, a z toho se dospělosti dožijí tak tři. Ano, ženy mají děti dobrovolně. Považují je za požehnání, ne za neštěstí. V Evropě se porodnost imigrantů naopak snižuje ještě víc, než v jejich domovských zemích (porodnost se snižuje celosvětově). Porodnost Senegalek v Senegalu je 5 dětí na ženu, ve Francii 3 děti na ženu.

0/0
1.9.2009 14:47

Dr No

Re: Antikoncepce

Nemám pochopitelně možnost si to nijak ověřit, ale občas někde narazím na údaje o populační dynamice obyvatel Evropy. A u muslimských imigrantů tato čísla několikanásobně překračují populační dynamiku původního obyvatelstva. Dokonce se někde uvádí, že v západoevropských zemích s největším počtem muslimských imigrantů se už dnes těmto rodí polovina ze všech nově narozených dětí. Ostatně tím, že nás dobudou dělohami jejich žen už muslimští vůdci několikrát veřejně vyhrožovali ....

0/0
1.9.2009 16:03

Tuubeen

Re: Antikoncepce

Někde se uvádí? A kde?

Zkuste pro změnu http://paa2006.princeton.edu/download.aspx?submissionId=61103. Je to delší, ale podrobné a poučné. Zjistíte tam například, že průměrná imigrantka ve Francii porodí 2,16 dítěte. :-)

0/0
1.9.2009 20:22

Martin V

Re: Antikoncepce

A nejčastější jména nově narozených dětí jsou Mohamed, Ahmed a Husejn :-)

0/0
26.9.2009 19:31

erben3

.

Další důkaz, co je islám zač.  Žádnou novou mešitu v Brně ani nikde jinde a z té stávající udělat např. knihovnu, nebo restauraci (nejlépe steakovou). Muslimové ať táhnou do pouští, odkud přišli.

0/0
1.9.2009 9:56

1gomez

kdysi byl nejvyšší nárust u komunistů

a nakonec to dopadlo tak, že nikde nikdo. Nebojte ... problém Islámu je v tom, že Alláh neexistuje.

0/0
1.9.2009 9:35

Msahul

no to není tak špatný

0/0
1.9.2009 9:19

Msahul

Re: no to není tak špatný

to znamená,že bychom jsem mohli pozvat bohaté muslimy z arabských zemí a dát jim na výběr:

1. buď bohatě zaplatí-jinak zemřou

2.nebo přijmou křesťanství

oboje pochopitelně za přísného dodržování zákonů dané země-nikoliv práva šária!!!!

0/0
1.9.2009 9:22

aisha

Re: no to není tak špatný

džizja byla stejná taxa - lišila se jen v závislosti na území a jeho prosperitě, ti chudí od ní byli oproštěni. Muslimové zase platili a platí a zakát (ten už na příjmu závislý je.

0/0
1.9.2009 9:27

Msahul

Re: no to není tak špatný

správně-takže milá paní Aisho-zaplatí Váš muž za každého člena rodiny 10% svého příjmu nebo přestupte na křesťanství.Anebose můžete vystěhovat do země,která Vašemu náboženství bude více vyhovovat.O zabíjení se nezmiňuji-křesťanství tvrdí nezabíjet.

0/0
1.9.2009 9:40

romsky aktivista

Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

http://zpravy.idnes.cz/hlasoval-v-afghanskych-volbach-a-taliban-mu-za-to-urizl-nos-a-usi-pw7-/zahranicni.asp?c=A090831_185845_zahranicni_stf "Mila" "pani" Rv

0/0
1.9.2009 8:55

Ondatroň lesní

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

muslimové ??? - myslím, že to je to správné označení

8-o

0/0
1.9.2009 8:57

aisha

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

taliban = teroristé

Nějaké hyzdění obličeje nikde v Koránu nenajdete

0/0
1.9.2009 9:14

1gomez

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

opravdu ne ? useknutí jazyka je tam dvakrát ;-D;-D

0/0
1.9.2009 9:35

aisha

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

opravdu ne

0/0
1.9.2009 9:38

T.T.

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

To né, je tam "jen" usekávání rukou a nohou:

Korán 5/33: "A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení, bude věru to, že budou zabiti anebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy anebo budou ze země vyhnáni."

Takže taliban zvolil ještě poměrně milosrdný trest :-(

0/0
1.9.2009 10:51

Msahul

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

prosím odcitujte pí Aishe danou pasáž-díky.

0/0
1.9.2009 9:41

romsky aktivista

Re: Jak nazvat "lidi", kteri jsou schopni veci nize?

oni by s timto oznacenim asi nesouhlasili, mam verit jednomu nebo druhemu muslimovi? Nebo jeste lepe zadnemu? Protoze jedou podle knizky, kterou napsal dusevne nemocny clovek?

0/0
1.9.2009 9:59

Pavel Skeptik

Daň

no a v Evropě už to taky vybírají, jenom se tomu říká sociální dávky ;-D

0/0
1.9.2009 8:33

Aaron71

Můj tip

Je, že pudem sebezáchovy se k islámu začala hlásit 90% všech jeho "příznivců".;-)

0/0
1.9.2009 8:26

aisha

Re: Můj tip

Pokud budeme brát do vašeho tipu období, kdy člověk měl volit smrt nebo konverzi, pak bych se k tipu i přidala, ale pořád ještě byla možnost platit džizju..., která dle mě zaručovala víceméně svobodu vyznání (až na aktivní šíření víry - tak optimální konkurenční trh zase nebyl, a co si budeme povídat -stále ani není). O upřímnosti a tím i platnosti takové víry se dá samozřejmě více než pochybovat.

0/0
1.9.2009 9:13

romsky aktivista

Re: Můj tip

placeni vypalneho = svoboda? ;-D

0/0
1.9.2009 9:15

Aaron71

Re: Můj tip

V tom se shodneme. Ale mohu Vás uklidnit, že tradicionalismus má k upřímnosti také daleko a to platí skoro pro každé náboženství. A tak možná budu krutý, ale upřímných a přesvědčených věřících je v každém náboženství cca 7-15% zbytek jsou členové...;-)

0/0
1.9.2009 9:16

aisha

Re: Můj tip

Souhlas. Podle mě je v každé společnosti přibližně stejné % věřících lidí. Myslím těch, co mají opravdu víru, která není následkem nějakého vtloukání do hlavy.

0/0
1.9.2009 9:23

T.T.

Re: Můj tip

Ach jooo, tak zase souhlas. I s Aaronem, samozřejmě :-)

0/0
1.9.2009 10:41

Ondatroň lesní

haf, haf, psí....

;-D

0/0
1.9.2009 8:24



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.