Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Albert.Pes

Demagogie...

0/0
1.8.2009 12:23

Ajetak

stupen agresivity

Na světě jsou různý ideologie/náboženství a ty vykazujou různý stupně agresivity. O nácku se taky těžko řekne, že měl chudák nákej problém, když někoho zbije. Islám se zatím v moc dobrém světle neukazuje. Navíc tu máme kamenování žen, odmítnutí Ježíšova soucitného gesta: "hod první kamenem..." a další. V Koránu vidim spoustu věcí proti zdravýmu rozumu a lidskosti a tenhle muj pohled se nezměnil ani po přečtení většiny článků Aishi i když jsem si to pro klid duše přál. Blbci jsou všude ale jak moc daná ideologie blbosti brání nebo pomáhá, je otázka.

0/0
30.6.2009 0:50

Plamienka07

zamieňanie vraždy zo cti za zločin z vášne

Pozor pozor. autorka zrejme úmyselne zamieňa zločin z vášne (ktorý sa naozaj vysktuje vo všetkých kultúrach - žiarlivý/á zabije svojho partnera/partnerku)

s vraždou zo cti, ktorá je špecifická pre moslimov a islam.

príkladom je napríklad vražda Aqsy Parveez, ktorú jej milujúci otecko zastrelil za to, že odmietla nosiť alahom (úmyselne píšem s malým a, takáto tentita môže byť bohom iba ťažko) prikázaný závoj.

charakteristika vraždy zo cti:

obeťou je teenagerka/mladá žena, ktorá svojim správaním/odmietnutím islamského odevu, žiadosťou o rozvod, vlastným výberom manželského partnera, chodením s nemoslimom/ uvalí na rodinu hanbu, ktorú je možné zmyť iba krvou obete.

0/0
26.6.2009 15:42

pravicerulez

karma a podpora

to vite par lokalnich nacku vas znecti ale to jsou lide co by  sveho casu v letech odvadelii deti za ruku na cestu do treblinky. takze se vubec nemate cim stresovat.

0/0
21.6.2009 0:55

Martin V

Re: karma a podpora

R^

Přesně tak, ostatní jsou zaslepeni svojí nevírou a nevydí, že jediný spravedlivý bůh mezi všemi je aláh. Nechápou, že aláh šíří lásku, mír a spokojenost a ve své zaslepenosti nemají muslimy rádi.

Ti co znectívají nechápou, že nikdy nevyzní aláhovo slovo silněji, než ve výbuchu bomby ve školním autobuse, snad jen když dopadne raketa do mateřské školky k věrší slávě aláha je to ten největší dotek boha všemocného a laskavéhoR^

0/0
21.6.2009 8:32

kion1111

Re: karma a podpora

Pro hloupého každý hloupý;-DRv

0/0
21.6.2009 10:43

vKrieg

Re: karma a podpora

Jaký paradox, že Hitlerům Mein Kampf je zrovna v muslimských zemích velkým hitem a najdedeš ho na každém tržišti. Zvláště když je nějaká demonstrace proti Izraely, tak Arabáči vytahujou Hakenkreuz a Adolfa.

0/0
21.6.2009 15:29

kion1111

A

takového svinstva je korán, teh hnusopis, plnýRv!

0/0
20.6.2009 16:00

kion1111

:-)

9:123

Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže!

Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných!

0/0
20.6.2009 15:59

kion1111

:-)

9:73

Proroku, bojuj usilovně proti nevěřícím a pokrytcům a buď přísný na ně!

Útočištěm jejich bude peklo, a jak hnusný je to cíl konečný!

0/0
20.6.2009 15:58

kion1111

Smrtko čekám až se vyjádříš

8:65

Proroku, povzbuzuj věřící k boji! Bude-li mezi vámi dvacet vytrvalých

mužů, porazí dvě stě, bude-li jich mezi vámi sto, porazí tisíc

nevěřících, neboť to jsou lidé nechápaví.

0/0
20.6.2009 15:57

kion1111

No tak!

8:59 Nechť se nedomnívají ti, kdož nevěří, že nás předhoní - nepodaří se jim uniknout našemu zásahu!

0/0
20.6.2009 15:56

kion1111

Proč ti smrtko dělá problém se vyjádřit???

8:55 Nejhoršími tvory před Bohem jsou ti, kdo byli zatvrzele nevěřící a stále ještě nevěří

0/0
20.6.2009 15:55

kion1111

:-)))

4:89

A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli

stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku

Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je

naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky

0/0
20.6.2009 15:52

kion1111

Tak jak ty smrtko?

3:28

Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak

učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že byste se od

nich obávali nějaké hrozby. A Bůh vás varuje před sebou samým a u Boha

je cíl konečný.

0/0
20.6.2009 15:51

kion1111

:-)

2:8 Jsou mezi lidmi někteří, kdož říkají: "Věříme v Boha i v den soudný," zatím však jsou nevěřící

0/0
20.6.2009 15:44

kion1111

Další "perla"

2:286

Bůh ukládá duši jen to, co je pro ni možné; dostane se jí odměny za to,

co si pro sebe i proti sobě vysloužila. "Pane náš, neměj nám za zlé,

jestliže jsme zapomněli či chybili! Pane náš, nenakládej na nás břímě

tíživé, podobné tomu, jež jsi naložil na ty, kdož byli před námi!Pane náš, nenakládej nám!břemena, která nemůžeme unést, a vymaž nám chyby naše, smiluj se nad námi a odpusť nám!Tys ochráncem naším, pomoz nám k vítězství nad lidem nevěřícím!

0/0
20.6.2009 15:42

kion1111

:-)

2:216

A je vám předepsán také boj, i když je vám nepříjemný. Je však možné,

že je vám nepříjemné něco, co je pro vás dobré, a je možné, že milujete

něco, co je pro vás špatné; jedině Bůh to zná, zatímco vy to neznáte.

0/0
20.6.2009 15:38

kion1111

K tomu terorismu

2:191

Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni

vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte

s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat.

Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!

0/0
20.6.2009 15:37

kion1111

Tak co ty odporná entito, co na to říkáš?

2:171

Ti, kdož jsou nevěřící, se podobají dobytku, na nějž se volá a který

slyší jedině křik a výzvy: hluší, němí, slepí - ničemu nerozumějí.

0/0
20.6.2009 15:36

kion1111

:-)

2:90

Jak hnusné je to, zač prodali duše své! Nevěří v to, co seslal Bůh, z

čiré závisti, že Bůh seslal něco z dobrodiní Svého těm ze služebníků

Svých, jež si vyvolil. A uvalili na sebe hněv za hněvem, a trest

ponižující je určen pro nevěřící.

0/0
20.6.2009 15:35

kion1111

:-)

Súra 48: 29

Muhammad je posel Boží; a ti, kdož jsou s ním, strašní jsou proti nevěřícím, však laskaví mezi sebou.

0/0
20.6.2009 15:32

kion1111

Vy pokrytecká sv(i)ně

5: 51

Vy, kteří věříte! Neberte si židy a křesťany jako přátele, neboť oni

jsou si přáteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi přátelí, ten

stane se jedním z nich a Bůh věru nepovede lid nespravedlivý.

To jen tak o tom terorismuRv

0/0
20.6.2009 15:31

mischplysch

názor

Souhlasím s vámi, že všechny ty činy jsou stejně špatné. Jen vynecháváte jednu podstatnou rovinu, která vám uniká, nebo ji možná nechcete vidět.

Zatímco čin pošahaného studenta odsoudí všichni, tak teroristické činy jsou mnohými muslimy vpodstatě tolerovány, nebo spíše omlouvány (podle toho kdo je obětí) a některými muslimskými fanatiky otevřeně schvalovány, jako například sebevražedné atentáty v Palestině, kdy cílem jsou nevinní židé, často děti nebo studenti. Je dost muslimů, kteří terorismus odsuzují, ale řekněte si upřímně, kolik je takových, kteří naprosto otevřeně odosudí terorostické Hamasu a sebevražedné mise v Izraeli?

A vraždy ze cti? Ti je stejný problém, zásadní rozdíl je v tom, jak jsou vraždy ze cti odsouzeny a souzeny a to nejen státní mocí, ale jak jsou vnímány obyčejnými muslimy. Tolerance či dokonce schvalování  takových činům je mezi méně vzdělanými muslimy (a takových je většina) dost rozšířená narozdíl od Evropy, kde vraždu manželky nepovažuje za správnou nikdo.

0/0
20.6.2009 14:22

BoboHml

Re: názor

R^

0/0
20.6.2009 15:34

Viktor-Č

Neznáte někdo odpověď?

Stále mi vrtá hlavou - píše tyhle bláboly z blbosti nebo za peníze?

0/0
20.6.2009 11:46

Martin V

Re: Neznáte někdo odpověď?

Bojím se, že je to ta třetí eventualita - opravdu tomu věříRv

0/0
20.6.2009 13:03

kion1111

:-)

Súra krava 2:223

Ženy vaše jsou polem vaším:tudíž vcházejte na pole své odkudkoli se vám zlíbí, však předtím učiňte něco ve prospěch duší svých, a bojte se Boha a vězte, že setkáte s ním.Zvěstuj radostnou tuto novinu věřícím.

Nádhera;-DRv

0/0
20.6.2009 11:13

Tuubeen

Re: :-)

No vidíte je, lumpy... Předpokládám, že vy souložíte jen v misionářské poloze? (O tom ten verš totiž je. ;-) )

0/0
25.6.2009 11:29

kion1111

:-)

Súra ženy 4:34

Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými,a proto že muži dávají z majetků svých(ženám).A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Bůh nařídil střežit.A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní  a bijte je!Jestliže jsou vás však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody!A Bůh je věru vznešený a veliký!

Krása, že;-DRv

0/0
20.6.2009 11:08

kion1111

:-)

Súra krava2:222

A dotazovati se tě budou na menstruace žen.Rci-Tyto jsou poruchou!Protož vzdalujte se žen svých po ono období, a nepřibližujte se k nim dokud nejsou očištěny.

Hezké, ne;-DRv

0/0
20.6.2009 11:02

Muslim=uctívač pedofila a vraha

Stop imigraci

Jestliže byl Mohammed pedofil, vrah a násilník, tak logicky je muslim uctívač pedofila a vraha, nebo se pletu?

0/0
20.6.2009 9:24

kion1111

:-)

8-oRv

0/0
20.6.2009 9:04

CART09

Takže islám = násilná počítačová hra?

Tak pod to se klidně podepíšu...

0/0
20.6.2009 1:15

Niktor

Pokrytectví

Zaráží mě neskutečné pokrytectví, které tu většina diskutujících prokazuje. Z čeho vychází váš dojem, že můžete posuzovat jaké "morální kvality" evropské/křesťanské a muslimské civilizace? A kde se tu najednou bere tolik znalců Koránu? Viděl jej někdo z vás alespoň na obrázku? Přečetl tu někdo alespoň jiný překlad Bible, než dětskou obrázkovou?

0/0
19.6.2009 23:16

Martin V

Re: Pokrytectví

Něco se píše a něco jiného se dělá. Jak v bibli, tak koránu najdete ospravedlnění pro každý čin :-)

A jestli má někdo (bez rozdílu), potřebu opírat své životní jednání o knihy staré několik stovek let nebo o jejich vykladače, kteří vám napovídají jak a co máte v životě dělat. Tak takový člověk je zjevně nemocnýRv

0/0
20.6.2009 0:01

raymondchandler

Re: Pokrytectví

presne takR^

0/0
20.6.2009 21:50

kion1111

Re: Pokrytectví

No bible není zdaleka tak nenávistná!A brát bibli, tanach, koirán doslova je blbost až na kost!

Samozřejmě souhlasímR^

0/0
20.6.2009 23:01

Martin V

Hry versus korán

Vlastně jste to pěkně shrnula, jak ten kdo střílí na základě víry je stejně pošahaný jak ten co střílí po zahrání hry. Jediný malý rozdíl je, že se snad ještě nenašlo dostatek důkazů, že hry jsou startér pro střílení spoluobčanů. Nabádání proč vraždit bezvěrce je v koránu dost:-/

0/0
19.6.2009 23:05

Martin V

Demagogie

Opravdu Vám ty (zlo)činy přijdou stejné? Následuje po uvedených příkladech stejný trest?

Má třeba oporu v zákoně EU, že mohu nevěrnou manželku potrestat sám, aniž by mně soud za takový čin odsoudil?Rv

0/0
19.6.2009 23:01

Makka

Re: Demagogie

A ma takovou oporu v islamskem zakone, ze pry domence, ze je manzelka neverna ji beze soudu muze potrestat sam?

0/0
23.6.2009 13:19

davidos83

no

moc hezký. Vy dáváte rovnítko mezi činy pana Oty a teroristy Zarkávího, kterej uřezal hlavy několika huminitárním pracovníkům.Gratuluji vám.

0/0
19.6.2009 21:27

Niktor

Re: no

A kde v článku se tohle píše? Já tam nic takového nevidím.

0/0
19.6.2009 23:02

Martin V

Re: no

Když budeš hodná, naučím tě číst mezi řádky...:-)

0/0
19.6.2009 23:06

Niktor

Re: no

Jsem hodná. Prosím jmenujte konkrétní část textu, v níž se tato implicitní informace podle vás skrývá. Zatím to spíš vypadá tak, že test dezinterpretujete.

0/0
19.6.2009 23:17

Martin V

Re: no

Pokusím se:

http://www.mediafax.cz/zahranici/2879424-Al-Kaida-zavrazdila-Brita-drzeneho-jako-rukojmi

http://www.eurabia.cz/Articles/3094-nemecke-rukojmi-v-jemenu-bestialne-umuceny.aspx

Tak ted co? Sebereme jim hrací konzole? Brali rukojmí, aby jim bylo poslano balení nových playstation3 a krabice her?

0/0
19.6.2009 23:51

Niktor

Re: no

Vy jste mi ale veselá kopa! Já se vás ptám, kde v textu, k němuž je tato diskuze přidružená, se staví do jedné lajny (byť jen implicitně) zabíjení civilistů ze strany muslimských teroristů s vražedným běsněním evropských psychopatických studentů, a vy mi odpovíte odkazy na dva články o popravených zajatcích... :-) A to pomíjím, že jeden z nich visí na protiislámském webu a je velmi "legračně" napsaný (k tomu se tam pohupuje banner na "křesťanské zájezdy po Evropě") ...

0/0
20.6.2009 0:59

Martin V

Re: no

S Vámi je také sranda, jen si to po sobě přečtěte zabíjení versus vražedné běsnění.

Víte, že význam slova zabít je pro smrt člověka, kterou způsobím neumyslně, třeba ho přejedu autem na přechodu, když nedám pozor? Tušíte, že je rozdíl mezi slovy zajatec a rukojmí? A to nemluvím o tom, že ani jeden by se neměl zabíjet, evropské právo a to jen v některých zemích umožnuje popravovat pravomocně odsouzené zlocince, za popravu rukojmích nebo zajatců jsou přísné trasty. Takže budu rád, když ty moje srandovní a protimuslimské odkazy uvedete na správnou míru, třeba tím, že dáte odkaz na stránky, kde se dočtu, jak byl někdo za ty bestiální činy odsouzen k nějakému trestu.

Chcete těmi "správně" volenými slovy naznačovat, kdo je ten hodný a kdo trpí? Nebo jste prostě jen silně zaujatá a nechcete chápat?

0/0
20.6.2009 7:56

kion1111

Re: no

:-/;-€R^

0/0
20.6.2009 23:04

Martin V

Re: no

Ono je i vtipné to psaní o protiislámském webu, třeba mi ukažte, pro srovnání, prokřesťanský web psaný z muslimské země:-) Není k nalezení? :-)

0/0
20.6.2009 7:58



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.