Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AY

proctonejde

11. 8. 2008 15:58
Karmicka

R^R^;-Ddost dobry, jsem se pobavila;-D dost dobrej clanek...... hele Aisho na lidi se vy.... kdo te bude soudit bude opravdu jen Buh..... takze vsichni okolo ti muzou (vis co :-)

0 0
možnosti
A

aisha

11. 8. 2008 22:24
Re: Karmicka

vím....;-D;-D;-D, salámek

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

5. 8. 2008 13:42
Kolik cest?

Při těch všech reakcích pořád zapomínám napsat, že bych možná netvrdila, že jsou zrovna DVA "způsoby islámu" - spíš, že je jich nekonečně mnoho,  protože každý (nejenom) muslim vnímá a vykládá si svou víru jinak.

0 0
možnosti
A

aisha

5. 8. 2008 15:39
Re: Kolik cest?

příspěvek byl v určité nadsázce. Souhlasím, že cest je mnoho. Měla jsem na mysli jednu cestu, která mi bude určovat "délku rukávů" a tu druhou, které je to úplně jedno.

salamV

0 0
možnosti
F

fext

5. 8. 2008 12:23
dělení lupu získaného Mohamedem a jeho muslimy

Poté, co Prorok vrátil zajatce, které sebral u Hunayanu, chtěl vyrazit na cestu, ale jeho následovníci se začali dožadovat: “Rozděl naše podíly velbloudů a ovcí.” Nakonec ho dav přitlačil ke stromu tak, že mu strhl plášť z těla. Vykřikl: “Hanba! Vraťte mi můj plášť! U Alláha, kdybyste pochytali tolik zvířat, kolik je stromů v Tihamě, rozdělil bych je mezi vás! Nikdy jsem nebyl lakomý, zbabělý ani jsem vám nelhal!“

Ibn Ishák, Ze života Alláhova Proroka, kapitola 23 - Hawazin.

Poučte se o životě Alláhova Proroka čtením oficiálního Mohamedova životopisu:

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/sirat-rasoul-allah-zivot-proroka-mohameda/

Tato kapitola obsahuje další pikantnosti ze života prvních muslimů. Čtěte, zejména vy, muslimové, kteří máte za POVINNOST vzdělávat se v islámu - toto je oficiální životopis vašeho milovaného proroka Mohameda.

0 0
možnosti
F

fext

5. 8. 2008 12:22
dělení lupu získaného Mohamedem a jeho muslimy

Poté, co Prorok vrátil zajatce, které sebral u Hunayanu, chtěl vyrazit na cestu, ale jeho následovníci se začali dožadovat: “Rozděl naše podíly velbloudů a ovcí.” Nakonec ho dav přitlačil ke stromu tak, že mu strhl plášť z těla. Vykřikl: “Hanba! Vraťte mi můj plášť! U Alláha, kdybyste pochytali tolik zvířat, kolik je stromů v Tihamě, rozdělil bych je mezi vás! Nikdy jsem nebyl lakomý, zbabělý ani jsem vám nelhal!“

Ibn Ishák, Ze života Alláhova Proroka, kapitola 23 - Hawazin.

Poučte se o životě Alláhova Proroka čtením oficiálního Mohamedova životopisu:

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/sirat-rasoul-allah-zivot-proroka-mohameda/

Tato kapitola obsahuje další pikantnosti, ale všechno se sem nevejde. Čtěte, a hlavně vy, muslimové,  kteří máte za povinnost vzdělávat se v islámu! Toto je životopis vašeho milovaného proroka! V

0 0
možnosti
F

fext

5. 8. 2008 12:10
ze života Alláhova proroka, pokračování

Prorok pokračoval: ´Stále ti není jasné, že jsem prorokem Aláha?´ Abu Sufjan odpověděl: ´O tom pořád pochybuji.´ Na to jsem mu řekl: ´Běda ti! Přestup k islámu a řekni ´Prohlašuji, že není jiného boha kromě Aláha a že Mohamed je Aláhův prorok.´, než ti usekne hlavu! A tak se Abu Sufjan přihlásil k pravdě a konvertoval k islámu.

Ibn Ishák, Ze života Alláhova Proroka, kapitola 22 - Dobytí Mekky.

Poučte se o životě Alláhova Proroka čtením oficiálního Mohamedova životopisu:

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/sirat-rasoul-allah-zivot-proroka-mohameda/

VVV

0 0
možnosti
B

benyacoub

5. 8. 2008 13:28
Re: ze života Alláhova proroka, pokračování

nechodte sem s pravdou o islamu, tahle stranky je tak neduveryhodna, ze se me z ni chce :-© 

Rv

0 0
možnosti
F

fext

5. 8. 2008 11:41
ze života Alláhova proroka PBUHa

Brzy se Aláhův prorok doslechl o tom, že se Abu Sufjan, kterého zmeškal u al-Ušajry, vrací ze Sýrie s velkou karavanou naloženou zbožím v doprovodu třiceti nebo čtyřiceti mužů. A tak řekl Věřícím: "Jděte této karavaně naproti; snad vám Aláh zaručí kořist."

Ibn Ishák, Ze života Alláhova Proroka, kapitola 12 - První karavana.

Poučte se o životě Alláhova Proroka čtením oficiálního Mohamedova životopisu:

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/sirat-rasoul-allah-zivot-proroka-mohameda/

VVV

0 0
možnosti
W

wiki5.5

4. 8. 2008 20:47
ja myslim

ze cestu do RaJe zna jenom Paroubek ;-D

0 0
možnosti
JM

Hucul

4. 8. 2008 12:04
Ze by se Vam oteviraly oci?

Pokud jen na vterinu verite, ze trhacu listku je v muslimskem svete mensina, lituju Vas za tu naivitu. Dobrym duvodem pro jejich existenci je to, ze maji svoje ortodoxni nazory o co oprit.

Je mozne byt muslim a zaroven dobry clovek. Ale neni mozne byt dobry muslim a zaroven dobry clovek. S tim totiz autor Koranu vubec nepocital.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

4. 8. 2008 12:19
Re: Ze by se Vam oteviraly oci?

A to já si zas myslím, že potíž je v tom, že základní pravidla islámu počítají s tím, že dobrý muslim je zároveň i dokonalý člověk, a ono to tak nebývá.

"Trhačů lístků" je hodně i v nemuslimském světě (zajděte do nějaké hospody, na dámský dýchánek v kavárně, nebo se podívejte do diskusí tady, a dáte mi za pravdu! ;-D ).

Ale většina muslimů, se kterými jsem se potkala já, trhači lístků nebyla.

0 0
možnosti
RB

erben3

4. 8. 2008 11:25
.

Hele, Ajšo, můžete mi vysvětlit jednu věc? Proč když česká žena přestoupí k islámu, si vždy dá nějaké arabské jméno? Kdyby zůstala Janou, Petrou, Monikou apod., měl by jí aláh méně rád? :-)

0 0
možnosti
TT

T.T.

4. 8. 2008 10:59
Z "nepřátelského" tábora...

Jo jo, tady v Polsku teď zase mají katolíci velkou akci "v srpnu nepijeme alkohol" :-/

Včera jsem v autě poslouchal na toto téma nějaké vysílání (na jednom "trochu" katolickém kanálu), v němž moderátor prohlásil toto: "Dříve jsem měl k alkoholu nevyhraněný vztah, ale jeden známý mi otevřel oči: bavili jsme se o alkoholu a já mu tvrdil, že alkohol je pro člověka. A nato mi on odpověděl, že v takovém případě i peklo je pro člověka..." :-( Musel jsem si pak doma dát pivečko na uklidnění ;-)

Jinými slovy, v srpnu mám dvě možnosti: buď vyjet z Polska nebo se stát dočasným apostatou :-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

4. 8. 2008 11:36
Re: Z "nepřátelského" tábora...

To je zvláštní, proč jen (a zrovna) v srpnu? Nebo je to pozvolná příprava na prohibici? ;-D 

0 0
možnosti